2011-01-20

等待,是漫长的

htc-desire-hd

原本是要买给自己的2011年开年大礼,如今等下等下就已经是三个星期,都快变成长颈鹿了,吼!

曾经,快被Samsung Galaxy Tab和iPhone这两只妖怪诱惑掉了,也曾一度想要放弃算了,还好自己的定力还ok,但我依然要问,好要让我等多久呢?如果不能是阳历新年礼物,至少也让它成为我的农历新年礼物吧!

 

曾经听过某人说过(还是某篇文章),如果你要买某样东西,就先让自己考虑三天,三天后,如果还要买,就再考虑多三天,以此类推(但不是没完没了地考虑),我看看我自己,过了三天又三天,我是真的要咯。

HTC Desire HD,你到什么时候才来到我身边呢?

2 条评论:

匿名 说...

hm....sometime waiting is worth. you will more treasure it by the time you have own it.
I haven't use HTC before but Ipad is feeling so good.
I used to think a lot when decide to buy something but always regret when the stuff has gone without buying it. well, I believe this is normal human mentalism?
anywya, hope you get what you wanted in your life.

Ryan Chee 说...

yea, agree ;)

iPad for me is under category of 'Tablet PC'... so it is not suit as Smart Phone. hehe

In life, we just need to give our best, what we got is not the most important dy.

Just learned a new sentence yesterday, 'life is a climb, but the view is great.'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...